Liity jäseneksi

Liittymällä jäseneksi löydät juuresi ja paljon muuta !

(Liittymiskaavakkeen löydät tämän tekstikehyksen alapuolelta)

Miksi kannattaa liittyä…?

Sukuseura edistää koko suvun arvostusta!

Jäsenenä olet selvillä mitä sukuseurassa tapahtuu…

• sukuseura edistää yhteenkuuluvuuden tunnetta jäsenten keskuudessa.
  • kerää ja arkistoi sukuasi koskevaa tietoutta.
  • pitää jatkuvasti luetteloa ja informoi jäseniä suvun muista jäsenistä.
  • harjoittaa sukuseuran toimintaa edistävää julkaisutoimintaa.
  • auttaa suvun jäseniä selvittämään suvun vaiheita.
  • järjestää kokouksia, sukujuhlia ja muita seuran toimintaa liittyviä tilaisuuksia.
  • jäsenenä sinulla on oikeus saada kulloiseenkin tilaisuuteen sukuseuran hallituksen myöntämät tuet.
  • suvun kokoontumisissa tapaa muita jäsenperheitä ja oppii tuntemaan sukulaisiaan.
  • sukulehti LINTTI ilmestyy parillisina vuosina ja se postitetaan ensisijaisesti jäsenille.
  • sukukirjan voit tilata jäsenhintaan.
  • jäsenenä pääset sukukokouksessa vaikuttamaan sukuseuran toimintaan  ja valitsemaan hallituksen jäseniä ja muita toimijoita.
  • jäsenenä saat oman käyttäjätunnuksen ja salasanan, jotka oikeuttavat kotisivujen –jäsensivuille.

Jäsenhakemus

Jäseneksi voi hakeutu 18v. täyttänyt henkilö, joka isän tai äidin puolelta on sukuun kuuluva tai siihen avioliiton kautta vihitty.
Jäsenmaksu on 20 € v./talous. 1.8. alkaen loppuvuosi ilmainen. Eräpv. kunkin vuoden maaliskuun 1 pvä
*
Heinosen sukuseura ry on sitoutunut noudattamaan tietosuoja-asetusta (General Data Protection Regulation, GDPR).

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.